zatvoriť
Pre študentaZaujímavosti

FunnySox – štýlové ponožky, ktoré pomáhajú

funnysox

Kapitán Bostonu Zdeno Chára, automobilový pretekár Maťo Homola, generálny manažér slovenskej hokejovej ligy (práve beží playoff) Richard Lintner, bývalý tenista Dominik Hrbatý, bývalý futbalista a súčasný triatlonista Filip Šebo. To by azda stačilo. Tieto úžasné osobnosti pritom spájajú FunnySox – „obyčajné“ ponožky. Nejde ale o obyčajné ponožky, tieto ponožky majú aj pomáhať – za každých desiatich predaných kusov putuje jeden pár do rozvojových krajín – špeciálne Etiópie. Nápad sa zrodil v hlave Tomáša Králika, ktorý študoval medzinárodný obchod a manažment.

Tomáš Králik žil od ôsmich rokov v zahraničí – vo Švédsku, v Kanade a aj vo Fínsku. Samozrejme zahraničie ho postavilo pred nevyhnutnosť študovať v angličtine. S odstupom času si uvedomil, že mu to dalo veľmi cenné skúsenosti, teda schopnosť rýchlo sa adaptovať a zvykať si na nových ľudí. Tomáš pred časom začal vyrábať ponožky, v malej firme pri Galante. Týmto biznis plánom sa inšpiroval na svojom výlete v Etiópii.

Zamestnaním IT konzultant sa zoznámil s malým chlapcom menom Kaleb. Kalebovi sa farebné ponožky zapáčili, ale nemohol si dovoliť ich kúpiť. Tomáš mu ponožky daroval – a rozhodol sa, že jeho ponožky budú pomáhať. Po návrate na Slovensko, mimochodom sa chcel vždy vrátiť, začal produkciu farebných ponožiek FunnySox v malej rodinnej firme v okrese Galanta (rodinná firma s 20 ročnou špecializáciou)

funnysox

„Základný prin­cíp je, že “cus­to­mer is king” (čiže voľne pre­lo­žené zákaz­ník má vždy pravdu). Tento prin­cíp je pre nás základ, ktorý apli­ku­jeme, nech sa deje čokoľ­vek a vždy je pre nás zákaz­ník a jeho spo­koj­nosť na prvom mieste.“ vraví Tomáš.




Samozrejme ľudia chcú byť niečím výnimoční a začínajú vnímať ponožky ako veľmi vhodný doplnok oblečenia, pretože o nich vie iba nositeľ. Ponožky, sa stávajú vyjadrením nálady, zrkadlom emócií a ako prejav individuality. V podstate ich možno vnímať ako dizajnový šperk.

foto-16

Slovenský spotrebiteľ je náročný a inteligentný. Svoje o tom vie aj Tomáš: „Čo je dobré sa chváli samo“. Známe osobnosti, ktoré podporujú túto značku to urobili bez akéhokoľvek honorára. Tomáš ani v budúcnosti takýto štýl „propagácie“ neplánuje.

Daniel Vasilišin

Redaktor Daniel Vasilišin

Som 19 ročný potencionálny právnik.Rád cvičím,píšem,varím a bicyklujem.

Zanechajte odpoveď